Kapaklı Belediyesi Anaokulu Öğretmen ve Öğrencileri tarafından hazırlanan yılsonu sergisinin açılış programına Kapaklı Milli Eğitim Müdürü Tahsin Nalbant, Milli Eğitim Şube Müdürü Sait Beydoğan, Kapaklı Belediyesi Ana Okulu Müdürü Serap Beydoğan, Büyükşehir Belediye Meclis üyesi Akın Yılmaz, Anadolu Lisesi Müdürü Mustafa Türk, Gazi İlkokulu Müdürü Osman Günel, Kapaklı Belediye Ortaokulu Müdürü Suat Yüksel, Bahçeağıl İlköğretim Müdürü Süreyya Ödemiş, öğretmen ve veliler katıldı.
"ÖĞRETMENLERİMİZİ KUTLUYORUM"
Açılış öncesinde konuşan Kapaklı Milli Eğitim Müdürü Tahsin Nalbant programa katılanlara teşekkür ederek, Okulumuz öğretmen ve öğrencileri tarafından hazırlanan yıl sonu etkinliğine hoş geldiniz. Mülki Amirimiz M. Ali Gürbüz adına hepinizi hürmetle selamlıyorum. Etkinliğimiz altı sınıfın öğrencileri tarafından özenle gerçekleştirilmiş bulunmaktadır. Onları hayata hazırlayan değerli öğretmenlerimizi tebrik ediyor, gerçekleştirdikleri etkinlik nedeni ile kutluyorum." Dedi.BİREYSEL VE GURUP ÇALIŞMALARI
Tahsin Nalbant'ın konuşmasından sonra yıl sonu sergisinin açılışı yapıldı. Menekşeler, Kardelenler, papatyalar, Şirinler, Yıldızlar ve Gökkuşağı sınıfları tarafından hazırlanan sergi katılımcılar tarafından beğeni ile izlendi. Okul Müdürü Serap Beydoğan İlçe Milli eğitim Müdürü Tahsin Nalbant ve diğer katılımcılara sergi hakkında bilgiler verdi. Serginin bir yıl boyunca çocukların okulda yaptığı etkinliklerden oluştuğunu belirten Müdür Beydoğan, "Sergilediğimiz çalışma gurup ve bireysel çalışmalardan oluşmaktadır." İfadelerine yer verdi.ÖĞRETMENLERİN ÇALIŞMALARI DA SERGİLENDİ
Sergide öğretmenlerin çalışmalarının da yer aldığını hatırlatan Beydoğan, "Sergide öğretmenlerimizin de çalışmaları yer almaktadır. Onlarda Hüsn-i Hat, ebru ve üç boyutlu resim çalışmaları, atık maddeleri kullanarak çeşitli eşyalarla sergimizi renklendirdiler." Şeklinde konuştu.




















