Albayrak Sanat Çalıştayı'na Katıldı

Güncel - 26-09-2018 18:39 578 kez okundu.

Albayrak Sanat Çalıştayı'na Katıldı
Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak, Süleymanpaşa Belediyesi Bisanthe Uluslararası Kadın Ressamlar Sanat Çalıştayı'na katıldı. Süleymanpaşa Belediyesi Tarihi binasında düzenlenen programa Başkan Albayrak, Süleymanpaşa Kaymakamı Arslan Yurt, Süleymanpaşa Belediye Başkanı Ekrem Eşkinat, Süleymanpaşa İlçe Emniyet Müdürü Ferhat Akın, basın mensupları ve çok sayıda vatandaş katıldı. Başkan Albayrak sergiyi gezdikten sonra ressamları tek tek tebrik ederek çalışmalarında başarılar diledi.
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Avcılar derneği olağan kurulu yapıldı

Avcılar derneği olağan kurulu yapıldı

28-06-2026 - Güncel

Saadetlilerden aşure ikramı

Saadetlilerden aşure ikramı

28-06-2026 - Güncel