Saadet Partisi Kapaklı İlçe Başkanlığı aşure ikramı geleneğini bozmadı. Bu yılda 10 Muharrem Orucu vesilesi ile vatandaşa aşure ikramında bulundu. Partililer Saat kulesi meydanında açtığı çadırda bir taraftan üye kaydı yaparken diğer taraftan vatandaşa aşure ikram etti.

“MUHARREM HÜRMETTİR”
Konu ile ilgili açıklamada bulunan Saadet Partisi Kapaklı İlçe Başkanı Hasan Karakoç, Muharrem Ayının hayırlara vesile olması temennisinde bulunarak, “Muharrem bizim inancımıza göre saygı ve hürmettir. Hazreti Peygamber Muharrem Ayının diğer aylardan daha hayırlı olduğunu, Muharrem ayı orucunun da ramazandan sonra en faziletli oruç olduğunu buyurmuştur. Bu vesile ile tutulan oruçların makbul olmasını diliyor, Muharrem Ayının hayırlara vesile olmasını niyaz ediyorum” dedi.






















