Güncel
Giriş Tarihi : 27-06-2026 10:05

Belediyeden aşure ikramı

Çerkezköy Belediyesi, Muharrem ayının 10. gününe denk gelen Aşure Günü dolayısı ile her yıl olduğu gibi bu yıl da aşure dağıtımı yaptı. Belediye Başkan Yardımcıları Cengiz Memiş ve Yunus Erçin Cumhuriyet Meydanı’nda vatandaşlara aşure ikram etti.

Belediyeden aşure ikramı

Başkan Yardımcısı Cengiz Memiş, Muharrem ayının birlik ve beraberliğin daha çok pekişeceği bir ay olması temennisinde bulunarak “Çerkezköy Belediyesi olarak Muharrem ayı dolayısı ile her yıl yaptığımız gibi bu yıl da Cumhuriyet Meydanı’nda vatandaşlarımıza aşure dağıttık. Ayrıca kentimiz genelindeki tüm kamu kurum ve kuruluşlarında da aşure ikramında bulunduk” dedi.

“ALLAH BERABERLİK NASİP ETSİN”

Günün ortak paydada buluşma günü olduğunu belirten Cengiz Memiş, “Allah bütün milletimize birlik beraberlik nasip etsin. Çerkezköy Belediyesi olarak milli günlerde olduğu gibi, dini günleri de vatandaşlarımızla birlikte yaşamaya devam edeceğiz" açıklamasında bulundu.

AdminAdmin