Koronavirüs aşısı oldu

Sağlık çalışanlarına CoronaVac aşısının ilk dozunun yapılması kararı Edirne, Tekirdağ ve Kırklareli’de bugün itibariyle uygulanmaya başlandı

Güncel - 15-01-2021 16:13 586 kez okundu.

Koronavirüs aşısı oldu

Sağlık çalışanlarına CoronaVac aşısının ilk dozunun yapılması kararı Edirne, Tekirdağ ve Kırklareli’de bugün itibariyle uygulanmaya başlandı. Bu kapsamda Özel Optimed Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Recep Çalışkan Covit-19 aşısı oldu.

T.C. Sağlık Bakanlığı Koronavirüs Bilim Kurulu'nca alınan Koronavirüs aşısının uygulanması kararının ardından Özel Optimed Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Recep Çalışkan  Covit-19 aşısı oldu. Çalışkan konu ile alakalı açıklamasında ‘’Ben hem Başhekim hem de bir sağlık çalışanı olarak ilk aşıyı vurduruyorum. Bunun bizden sonra aşı yaptırmak isteyen vatandaşlarımıza güven kaynağı olmasını umut ediyorum. İnancımız ve bilimsel veriler çerçevesinde Koronavirüs’ün azalarak bitmesini umuyor, şimdiden uygulanacak olan aşının hastanemiz ve tüm insanlarımız için hayırlı olmasını diliyorum" dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Çocuklar güvenli bakım alanlarından yoksun

Çocuklar güvenli bakım alanlarından yoksun

27-06-2026 - Güncel

Belediyeden aşure ikramı

Belediyeden aşure ikramı

27-06-2026 - Güncel