Gaziler Günü Kutlandı

Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak, Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün gazilik unvanını alışının 98

Güncel - 20-09-2019 07:21 611 kez okundu.

Gaziler Günü Kutlandı

Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak, Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün gazilik unvanını alışının 98. Yılı ve Gaziler Günü dolayısıyla düzenlenen çelenk sunma törenine katıldı.

Süleymanpaşa ilçesindeki Tarihi Tekirdağ Valiliği önünde gerçekleşen törene Başkan Kadir Albayrak,  Tekirdağ Valisi Aziz Yıldırım, Garnizon Komutanı Tank. Kur. Alb. Cumhur Mustafa Kıcanaoğlu, Süleymanpaşa Kaymakamı Harun Kaya, TESKİ Genel Müdürü Dr. İbrahim İçöz, İl protokolü, STK temsilcileri, gaziler, öğrenciler ve vatandaşlar yer katıldı.

GAZİLER ONURUNA YEMEK VERİLDİ

Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunması ile başlayan tören, Atatürk Anıtına çelenk sunulması ile öğrencilerin okuduğu şiirlerin ardından son buldu. Başkan Albayrak, çelenk sunma törenin ardından Tekirdağ Valiliği tarafından Gaziler Günü dolayısıyla düzenlenen yemeğe katıldı. Tekirdağ Milletvekili Enez Kaplan’ın da yer aldığı yemekte Başkan Albayrak gazi ve gazi aileleri ile bir araya geldi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Çocuklar güvenli bakım alanlarından yoksun

Çocuklar güvenli bakım alanlarından yoksun

27-06-2026 - Güncel

Belediyeden aşure ikramı

Belediyeden aşure ikramı

27-06-2026 - Güncel