Başkan Yardımcısı Cengiz Memiş, Muharrem ayının birlik ve beraberliğin daha çok pekişeceği bir ay olması temennisinde bulunarak “Çerkezköy Belediyesi olarak Muharrem ayı dolayısı ile her yıl yaptığımız gibi bu yıl da Cumhuriyet Meydanı’nda vatandaşlarımıza aşure dağıttık. Ayrıca kentimiz genelindeki tüm kamu kurum ve kuruluşlarında da aşure ikramında bulunduk” dedi.
“ALLAH BERABERLİK NASİP ETSİN”
Günün ortak paydada buluşma günü olduğunu belirten Cengiz Memiş, “Allah bütün milletimize birlik beraberlik nasip etsin. Çerkezköy Belediyesi olarak milli günlerde olduğu gibi, dini günleri de vatandaşlarımızla birlikte yaşamaya devam edeceğiz" açıklamasında bulundu.
















