Anıta çelenk sunuldu

Güncel - 14-03-2022 11:12 718 kez okundu.

Anıta çelenk sunuldu

İstiklal Marşı'nın Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde ‘’Milli Marş’’ olarak kabul edilişinin 101. yılı hava muhalefeti nedeniyle 14 Mart Pazartesi günü Kapaklı Atatürk Anıt'ı önünde gerçekleştirildi. Atatürk Anıtı'na; Kapaklı Kaymakamı Bayram Sağır ve Kapaklı Belediye Başkanı Mustafa Çetin tarafından çelenk sunuldu. Türk Büyükleri anısına 1 dakikalık saygı duruşunda bulunularak, İstiklal Marşı okundu. İstiklal Marşı'nın kabulü ve Milli Şair  Mehmet Akif Ersoy'u anma etkinliği, aynı gün saat 14.00'da Kapaklı Atatürk Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilecek. Programa kurum amirleri, siyasi parti temsilcileri ve vatandaşlar katıldı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Çocuklar güvenli bakım alanlarından yoksun

Çocuklar güvenli bakım alanlarından yoksun

27-06-2026 - Güncel

Belediyeden aşure ikramı

Belediyeden aşure ikramı

27-06-2026 - Güncel